31 August 2008

Pieces of me

Terima penghargaan dari YB Tajul Rosli (Pengawas)

Berdiri : Mohd Hanafiah,Azahari,Aku
Duduk: Zainal,Razali,Zabidi
Kelas 4A1(1981)

Gambar-gambar ini agak lama jadi nampak warnanya tidak jelas sikit.Sebenarnya gambarku banyak yang telah diambil rakan-rakan.Apa nak buat ini sajalah kenangan yang ada.InsyaAllah ada lagi yang nak dipaparkan di sini.

ITM,Shah Alam
November 1983

Yayasan Anda Akademik
November 1988

Jefrry Dikan (rakan)
April 1983

Aku dan Rostam
Mac 1983

Aku depan rumah seorang kawan Ajak (cuti semester 1)
December 1983 dan bawah aku di laman rumah saudara jauh




Ini grup aku.. Grup 2 AD 83 ada 4 orang rakan lelaki yang tiada dalam ni.Aku suka grup ni.



Savana United 1981-1982-1983


Jadi model fesyen.Sebenarnya foto ni aku gunting sebab kecewa.Aku tak meneruskan pengajian sem 3


No comments:

Post a Comment

Aku sangat berterima kasih kerana anda sudi memberi komen dalam blog aku ini namun aku perlu memberi izin dahulu sebelum ianya kupaparkan.

Kembali menulis.

 Kembali menulis. Dalam usia yang telah mencecah 58 tahun, banyak nostalgia tidak lagi diingati dengan jelas dan tepat. Minat menulis masih ...